lördag 4 april 2009

Solen skiner extra på oss moderater idag!


Vi har vårrensat lite i huset och jag var precis på återvinningsstationen och lämnade brännbart, kartonger, plåtburkar och glas. Hade även några pantflaskor som skulle pantas. Jag åkte därför till Willys på Lidingö. När jag pantat dem och stod i kön så såg jag i feta versaler på Expressens första sida:

MODERATERNA STÖRST I NY MÄTNING - HISTORISKT RAS FÖR S!

Jag sken upp som vårsolen utanför! Detta var precis vad jag hoppats på i ett inlägg den 15 mars! Ibland går det verkligen fort! :-) Moderaternas och Allians för Sveriges målmedvetenhet och kloka politik samt vänsterns kollaps ger nu tydliga resultat!

Jag som aldrig köper någon kvällsblaska var tvungen att köpa ett exemplar!

När jag åkte hem så kände jag solen smeka min kind - och det var nästan som att solen sken lite extra på oss moderater i dag. Vilken underbar dag det är idag!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12